Ungdomsklubben

I ungdomsklubben kan vi tilbyde, den nære samtale over et spil, i leg, i sofaen og over madlavningen. Vi tager på ture og laver aktiviteter hvor vi er sammen på kryds og tværs.

Ungdomsklubben er fra 8 klassetrin og til man fylder 18 år.

Juniorklubben (7 klassetrin) må også være i klubben om aften.

åbningstid

Onsdag fra kl. 17 til 21

Torsdag fra kl. 17 til 21

I skoleferier kan man komme i tidsrummet 10 til 16

Ungdomsklubbens værdigrundlag, er overordnet det samme som i fritidsklubben.

Stemningen i huset er lidt anderledes, når man er i huset om aftenen, og vores ”hjemlige” indretning, gør at vi kan tilbyde, den nære samtale over et spil, i leg, i sofaen, over madlavningen.

Vi tager på ture, og laver flere aktiviteter uden for klubben, der er tilpasset aldersgruppen.

Aftenerne, er meget baseret på fællesskaber, og vi laver aktiviteter, der gør, at man er sammen på kryds og tværs.

Vi samarbejder og laver aktiviteter med de øvrige klubber, og Ungdomsskolen, i Lyngby-Taarbæk kommune. Vi deltager også i det tværfaglige SSP samarbejde omkring de unge i kommunen.

Vi bruger aftensmåltidet, som en god platform, til at styrke samarbejdet på tværs af alderstrin. Desuden får de unge, indsigt og viden i alle aspekter omkring et måltid. Indkøb/økonomi, sundhed, fremstilling, oprydning og rengøring, og så selvfølgeligt et hyggeligt aftensmåltid. Vi lægger meget vægt på dialogen, både en til en, og i gruppen, når vi forbereder og indtager maden.

Ønsker man, at spise med koster det pt. 20 kr.

Tilmelding og betaling skal foregå inden kl. 16 på pågældende dag via mobilpay

Mobilpay